פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
ירקוני | 15:58  05/06/11
שלום ! במידה ואני רוצה ללמוד רפואה בהונגריה , מה אני צריך ? כמה זה עולה ? איך החיי חברה שם ? אשמח לפרטים קצרים בהקדם !!!!! עוד שאלה חשובה , האם אתה באמת רופא כשאתה מסיים בהונגריה או שמסתכלים עלייך אחרת כשאתה מגיע לארץ ?
אלה וולפמן | 14:23  08/06/11
היי עודד, אתה שואל המון שאלות גדולות שקצת קשה לי לענות לךף בתגובה אחת. אז אני אענה יחסית בכלליות, ואם יהיו לך עוד שאלות, תרגיש חופשי. בשביל להתקבל אתה צריך תעודת בגרות מלאה ולעבור את בחינות הקבלה. יש שני מועדים לבחינות שהם בסביבות מאי-יוני.4מבחינת עלויות, זה תלוי מקום. יש ארבע אוניברסיטאות שמלמדות רפואה בהונגריה, ולכל אחת יש עלות שונה, וכמובן בכל עיר עלות המחיה היא שונה. אני ממליצה לך לדבר עם רוני פריד (נציג של שלוש אוניברסיטאות בהונגריה) והוא ייתן לך מספרים קצת יותר מדויקים, המספר שלו: 09-8858226 . פגישה איתו היא לא דבר מחייב, והיא תתן לך המון אינפורמציה. מבחינת חיי החברה - כמובן זה תלוי עיר. אבל בכל מקום הישראלים דואגים אחד לשני. ואף אחד לא ממש בודד (אלא אם כן הוא בוחר בזה). אני יכולה להגיד לך שבסגד יש בית חב"ד שדואג לחגים, ויש קבוצת סטודנטים שדואגים אחד לשני. כל רופא בארץ שדיברתי איתו אמר לי את הדברים הבאים: הלימודים הפרה-קלינים בהונגריה הם ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר בארץ, הבעייה היא בלימודים הקלינים, לכן סטודנטים שבאים מהונגריה ונותנים עבודה בחובות הקליניות שלהם (יש כמה חודשים שצריך לתת בארץ במהלך הלימודים, ואת שנה שישית עושים בארץ) נחשבים סטודנטים ברמה מאוד גבוהה. ובלי שום קשר, ברגע שאתה עובר את בחינת הסטז' - לא מעניין אף אחד מאיפה באת, רק איך אתה עובד. אם יש לך עוד שאלות או שאתה רוצה שאתמקד קצת יותר, תרגיש חופשי לשאול עוד. אני רק מזהירה מראש, אני יכולה לתת תשובות מדויקות בעיקר על סגד, שכן שם אני לומדת. חג שמח! אלה
סגור