פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
דותן | 22:36  21/01/11
שלום אני תלמיד שנייה שניה בבביולוגיה באונ, תל אביב. החלטתי לחתוך מילמודי הביולוגיה מתוך שיקול של זמן וסיכוי קבלה. (לאחר שהבנתי שאת מבחן הGRE לתוכנית ה4 שנתית עושים מינימום פעמים וזה עוד שנת "לימודים" בארץ). רציתי לדעת על החיים בהונגריה ובסגד בפרט. האם מרגישים שם בודדים? איך האווירה? כמה ישראלים לומדים שם? הבנתי שיש לי אפשרות לקבל פטורים למרות שהציונים שלי לא כאלה מדהימים (לפחות בדברצן הבנתי שכול עוד עשית את המקצוע בציון סביר אין סיבה אל לקבל פטור ואפילו להכנס לשנייה). חשבתי גם על האפשרות להגיע בקיץ ולעשות את הקורס באנטומיה כדי לצמצם פערים. בכול מקרה הדבר שהכי חשוב לי זה האווירה והאנשים מעצם היותי בן אדם חברותי..:) שאלה נוספת , האם יש מקומות שאפשר לעשות ספורט בסגד? כמו בריכת שחייה וכו'? (לא לדאוג יהיה לי זמן אני מאלה שיכולים להשכים גם ב5 כדי לחלץ קצת עצמות). תודה מראש.
אלה וולפמן | 11:01  23/01/11
שלום לך, וואוו... המון שאלות לפני הכול הרשה לי להמליץ על שני דברים: בנוגע לפן הלימודי (פטורים, סיכויי קבלה לשנה השניה ופרטים טכניים) - אני ממליצה בחום לפנות לרוני פריד, הנציג של אונ' סגד בארץ. הוא ייתן לך פרטים ללא שום התחייבות, ובכל מקרה, אם אתה מעוניין להתחיל שנה הבאה, תתחיל לשים גז, כי צריך להכין המון אישורים בשביל להתקבל לשנה השנייה. המספר במשרד: 09-8858226 בנוגע לפן החברתי - הכי טוב, זה לקפוץ לביקור. לראות איך חיים שם, מי חי שם ואם זה מתאים לך. באותה הזדמנות תקפוץ כם לשאר הערים ותראה מה הכי מתאים לך. בנימה אישית- אני מאוד מרוצה מהחיים החברתיים שם, יש תמיכה מצד שאר החברים הישראלים (והלא ישראלים), יש תחושת קיבוץ (לטוב ולרע) ומי שלא רוצה להיות בודד, לא מרגיש בודד. יש בריכת שחייה, יש חדרי כושר, יש גם קבוצה שבועית שמשחקת כדורסל. אז ספורט לא חסר. אתה מוזמן לשלוח עוד שאלות אם יש משהו ספציפי, אבל באמת, מניסיון אישי - ביקור משקטי 80% מהדאגות.
מול הבית כנסת הגדול והמפואר של בודפשט יש מסעדה קטנה שנקראת חומוס פוינט כמובן שישראלי בעל המקום אוכל טרי וטעים שקשוקה עם חומוס ועוד הרבה מנות טעימות שווה בדיקה מחירים זולים אנחנו נהנו מאוד מיחס ניקיון וכמובן האוכל.
סגור