פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
עופר | 04:35  16/11/10
אני מתכנן ללמוד רפואה בהונגריה בשנה הבאה ורציתי לדעת אם הם מתחשבים שם בלקויות למידה והפרעות קשב וריכוז. אשמך לעזרה אם יש פה מישהו שכבר בדק את הנושא.
אלה וולפמן | 12:27  25/11/10
שלום לך, ברמת העיקרון אין התחשבות בלקויות למידה. חלק מן המבחנים בעל פה ולכן זה קצת מקל על הבחינה, אבל המבחנים בכתב הם זהים לכל התלמידים. אתה אפילו מחויב, כחלק מתהליך הקבלה, להגיש מכתב מהרופא שאומר שאין לך בעיות רפואיות, כולל הפרעות קשב למיניהן.
את אומרת את זה בוודאות? כי בינתיים לפי מה שקראתי באינטרנט, לא רק שבהונגריה מתייחסים מאוד לעניין של לקויות למידה, אלא אפילו אומרים שהם מגזימים בפתיחות שלהם לקראת תלמידים לקויי למידה. נשמע לי קצת מוזר שבמדינה שקיימת אצלה מדיניות של העדפה מתקנת לתלמידים לקויי למידה, עד רמה של תוספת ציון במבחנים וכו', יגבילו תלמידים מללמוד רפואה על סמך הפרעות קשב.
אלה וולפמן | 15:31  29/11/10
אני אומרת את זה בוודאות. הם לא מקלים על לקויי למידה, אם יש להם מדיניות שונה כלפי תושבי הונגריה - יכול להיות. אבל לתלמידי התוכנית האנגלית, אין העדפה מתקנת
סגור