פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
דורון | 21:26  09/04/10
שלום רציתי לדעת האם יש אתר שבו אני יכול לבדוק איזה תרופות ניתן להשיג במדינה כלשהי. אני עובר לגור בהונגריה ורציתי לדעת אם אני יכול לקנות את התרופות שם או שאני צריך להביא מהארץ. (התרופות דורשות מרשם רופא). תודה רבה
שלום דורון, אני לא מכירה אתר ספציפי שמפרט תרופות, אבל ברמת העקרון אין בעיה רצינית עם תרופות כאן, אני רק לא יודעת אם הם יקבלו מרשם מהארץ - זאת אומרת שתצטרך ללכת לרופא כאן שייתן לך מרשם. כל מי שמגיע ללמוד כאן חייב ביטוח רפואי כלשהו, אז תהיה לך גישה לרופא. בכל מקרה, תמיד מומלץ שאת התרופות שאתה רגיל אליהן תביא איתך, אבל אין באמת צרוך להביא מהארץ אקמול / אנטיביוטיקה כללית או שאר חברים. רק תרופות שאתה לוקח באופן יומיומי. אם אתה רוצה לשלוח אימייל עם פירוט של התרופות, אני יכולה לנסות לברר כאן בבית מרקחת ידידותי אם הם מחזיקים אותן.
סגדית | 19:02  11/04/10
אני לא יודעת איזה תרופות אתה לוקח. אבל מניסיון שלי- אחת התרופות שאני לוקחת לא ממש מצאתי פה ואני מביאה אותה מהארץ את השניה אני יודעת שיש פה אבל שוב מעדיפה להביא מהבית... אם אתה צריך עוד עזרה אתה מוזמן לשלוח הודעה. ואלה- כל הכבוד על הפורום, אבל צריך עוד פירסום... (פעם ראשונה שנכנסתי לכאן)
דורון | 17:19  14/04/10
ואת פשוט מביאה מלא מלא תרופות מהארץ(לא עושים לך ביעות במכס? שאת קונה בקופת חולים?)
אלה וולפמן | 20:15  14/04/10
תראה... אני לא יודעת מה כמות התרופות שאתה מתכוון להביא איתך, אבל אני מביאה איתי מספיק שיהיה לי ל-3 חודשים, ועדיין לא עשו לי חיפוש. כרגע אני לוקחת שתי תרופות עם מרשם רופא. מספר פעמים שלחו לי דרך הדואר והחבילה נפתחה במכס (כנראה הם ראו את הטבליות בשיקוף), אבל חוץ מעיכוב של יום יומיים לא קרה שום דבר. אם זה לא נרקוטיקה, אני לא מאמינה שיעשו לך בעיות. אבל אולי ליתר ביטחון תביא אישור באנגלית מהרופא המטפל.
סגדית | 21:50  15/04/10
אני מביאה 3 תרופות עם מירשם. אני גם מביאה כדאי שיספיק ל-3-4 חודשים ואם צריך יש דואר... אחת התרופות למשל- אי אפשר לקבל מעל 2 חבילות וגם זה מאוד בעייתי... אף פעם לא עשו לי בעיות, פשוט הן במזוודה עם כל הדברים וזהו. וגם ששיקפו פעם אחת לא ראו משהו חריג. קיצר אין בעיה. אתה יכול להביא ואין מה לדאוג
סגור