פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
היי אלה, לגביי ציוני הבגרויות, האם יש צורך בממוצע ציונים מסויים? או שמסתכלים על ציונים ספציפים של מקצועות מסויימים? (לדוגמא, אנגלית/מתמטיקה) במידה ויש לי בגרות בביולוגיה אני עדיין צריכה להיבחן בנושא זה? ממה מורכב מבחן הכניסה? וכמה שעות ניתנות לו?
אלה וולפמן | 23:32  06/04/10
שלום גל, אני לא חושבת שהם ממש מסתכלים על ממוצע הציונים, הם שמים יותר דגש על מבחן הקבלה. יכול להיות, שאם יש ממוצע נמוך אז הם מקשים. אבל לא שמעתי על זה שום דבר מיוחד. בגרות בביולוגיה לא נותנת יותר מדי, רק נסיון - זה יקל עליך את הלימודים למבחן. את עדיין תצטרכי להיבחן על זה. מבחן הקבלה יכול לקחת יום שלם. זה מתחיל בבוקר, יש מבחן בכתב שלוקח שעה וחצי. אחרי כן את תקבלי תור למבחן בעל פה. זה יכול להיות מיד אחרי המבחן הכתוב, בהמשך היום או יום אחר. המבחן בעל פה לא לוקח הרבה זמן. המבחן הוא בנושאים הבאים: ביולוגיה, כימיה, פיזיקה, אנגלית ואנגלית רפואית. בשביל עוד פרטים על תנאי הקבלה אני ממליצה לך לפנות לפגישה לא מחייבת עם הנציג של בודפשט, פץ' וסגד. קוראים לו רוני פריד - 09-8858226 הוא ישמח לענות לך על כל שאלה שתצוץ. אם יש לך עוד שאלות, תרגישי חופשי לשאול.
סגור