פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
שלום בימים אילו התחלתי לחשוב ברצינות על לימודי רפואה במזרח אירופה.אני יודע שיש הרבה שיקולים בבחירת המדינה, אך כרגע השיקול העיקרי מבחינתי הוא השיקול הכלכלי. מבחינת עלויות , אודסה(אוקריאנה) נראת כרגע כאופציה הכי סבירה. 1.האם יש למישהו הצעות טובות יותר מבחינת עלויות? 2.מישהו יכול לספר ממקור ראשון על הלימודים שם? עוד עיניין, האם קורסי ההכנה ללימודי הרפואה בחו"ל הקיימים בארץ , הכרחיים למעבר המבחן כניסה? (בהנחה שיש לי בגרות מורחבת בביולוגיה, ללא בגרות בפיזיקה או כימיה) או שמא, ניתן ללמוד לבד למבחנים אילו? תודה מראש יוני
אלה וולפמן | 17:10  02/03/10
היי יוני, לגבי אודסה אני לא יכולה לתת שום תשובה. אני לומדת כרגע בהונגריה, ואת הבירורים לגבי מדינות אחרות עשיתי לפני מספר שנים... אבל מאוד קל דרך האינטרנט למצוא את כל האופציות האפשריות. לא רק אודסה, יש גם פראג, איטליה ואנגליה... אני יכולה להגיד שבחרתי בהונגריה בגלל איכות הלימודים. אבל את זה אני אומרת בתור מישהי שהעול הכלכלי של לימודים כאן הוא אפשרי. בנוגע לקורסי ההכנה... צריך ללמוד למבחן קבלה. הוא לא מובן מאליו. תפנה לנציגים בארץ והם יתנו לך מידע מה החומר ומה הם הספרים הרלוונטים. גם אם היית מרחיב בכימיה ופיזיקה בנוסף בתיכון. זה לא היה מספיק. אבל זה אפשרי ללמוד לבד. צריך פשוט משמעת עצמית. אתה יכול לדבר עם רוני פריד, הנציג של סגד, בודפשט ופץ' בארץ -09-8858226 והוא יותר מישמח לתת לך את כל המידע הדרוש לפני מבחני הקבלה.
סגור