פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
גור | 13:03  28/02/10
הי,רציתי לדעת מה ההבדלים המהותיים בין האוניברסיטאות מבחינת רמה,שכר לימוד,הערים עצמן וכל מידע נוסף-יתקבל בברכה...
אלה וולפמן | 20:06  28/02/10
היי גור... בתור סטודנטית בסגד אני חוששת שאני לא יכולה לעזור לך יותר מדי. אבל אני אנסה בדברים הבסיסיים ביותר: שכר לימוד בדברצן: 9800 דולר לשנה שכר לימוד בבודפשט (סמלוויס): 7200 לסמסטר בודפשט היא עיר בירה, וזה אומר יותר ישראלים, יותר חנויות ויותר מהכול דברצן היא לא עיר כזו קטנה. מבחינת רמה... אני לא יכולה לענות לך, רק דבר אחד, אם זה משנה - מבחינת דירוג בהונגריה, אירופה, עולם - סגד היא האוניברסיטה היחידה שנכנסה לדירוגים. אבל אם אתה רוצה פרטים מדיוקים יותר אני ממליצה לפנות לנציגים של האוניברסיטאות בארץ. או לעשות את מה שאני עשיתי לפני הלימודים - לקפוץ לכמה ימים ולראות את האוניברסיטאות בעצמך. עליי זה מאוד הקל את ההחלטה.
debmed | 19:52  14/03/10
היי גור, לגבי הדירוגים - אלו נתונים שהנציגים בארץ ינופפו לך בהם בנסיון למשוך אותך לאוניברסיטאות השונות אבל חשוב שתבין שיש כל מני דירוגים על בסיס קטגוריות שונות ובגדול זה נקבע לרוב על פי כמות המחקרים והמאמרים שמוציאה האוניברסיטה ולאו דווקא יש קשר בין זה לבין רמת הלימוד, איכות המרצים ובכלל לתוכנית הלימודים שלך. גם הנציגים מדברצן יראו לך נתונים כאלה ואחרים כמו שהאיחוד האירופי משקיע יותר כספים בדברצן (מה שנכון אבל קשור בעיקר למיקום הגאוגרפי של דברצן כמרכז רפואי באירופה וזה לא אומר שכל המחלקות שתהיה בהן יהיו חדישות ומצוחצחות) אז איך בוחרים איפה ללמוד - תגיע לביקור בהונגריה, נסה בתקופה שבה תוכל להכנס לראות קצת שיעורים, לדבר עם סטודנטים ולהתרשם מהמקום. לימודי רפואה הם לא קלים אבל יכולים להיות יותר נעימים אם אתה נמצא במקום בו אתה מרגיש בנוח ו"בבית". לגבי הלימודים בדברצן - השכר כבר אינו עומד על 9800 אלא על 12,500 דולר לשנה (אחרי הנחה אם משלמים את שני הסמסטרים ביחד).   פרטים נוספים על דברצן אתה יכול למצוא באתר של אגודת הסטודנטים בדברצן.
debmed | 19:53  14/03/10
www.debmed.info
סגור