פורום לימודים בהונגריה

בהנהלת: University  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע על לימודי הרפואה בהונגריה בשפה האנגלית. מה תנאי הקבלה,קורסי הכנה, עלויות, חיי חברה ועוד ככל העולה על דעתכם.
 
University

יוניברסיטי פועלת בישראל משנת 1993 ועוסקת בהכוונת סטודנטים ישראלים ללימודים אקדמיים בהונגריה

 
רחובותי | 21:14  16/02/10
הבנתי ששינו את צורת הבחינות בכמה מקצועות, הייתי רוצה לשמוע עוד על זה אם אפשר. וגם מה דעתך לגבי השיטה החדשה בתור סטודנטית. האם הצורה החדשה רלוונטית לכל השנים?
אלה וולפמן | 22:00  16/02/10
אני לא ממש בטוחה שזו התשובה שאתה מחפש, מכוון שאני יכולה לתת רק פרטים בנוגע לאוניברסיטת סגד. באמת השנה התרחשו מספר שינויים בכמה מחלקות. אנטומיה שהייתה מחלקה על טהרת ה"בע"פ" החלה לבחון גם בכתב. במבחן סוף השנה של שנה ראשונה (מבחן העוסק בחומר הנלמד רק בסמסטר הנוכחי) - יהיה מבחן בכתב וגם הציון הסופי יהיה משוכלל ממבחן בכתב שייעשה במהלך הסמסטר ושני מבחנים בע"פ שייעשו גם הם במהלך הסמסטר. מבחן הסיום, שמתרחש בסוף שנה שניה, אשר מכיל את החומר של כל השנתיים יהיה מחולק לשניים - החצי הראשון בכתב ובמידה ועברו אותו, מבחן בע"פ מול פורום בוחנים. אני לא יכולה להביע דעה על השיטה החדשה מכיוון עוד לא נבחנתי בסוף השנה השנייה, ולא ראיתי את ההישגים של סטודנטים משנה ראשונה. אני מאמינה שבסוף השנה יהיו מספר דיעות שיווצרו. לצורך הבהרה לעד כמה השיטה הזו חדשה לנו - בסוף סמסטר א', המבחנים עדיין היו בע"פ. בשנה השלישית עשו שינויים במבחנים בשני מקצועות בסמסטר א'. גם פתופיזיולוגיה וגם מיקרוביולוגיה שהיו בעבר בע"פ שונו השנה למבחנים בכתב. המבחנים בסוף השנה, עד להודעה חדשה, נשארו באותה מתכונת של בע"פ. הבנתי שהמבחנים בכתב הם קשים יותר. אבל שוב, מכוון שלא חוויתי אף אחת משתי הבחינות הללו אין לי דעה קונקרטית. שנים רביעית, חמישית ושישית - עד כמה שידוע לי, לא התבצעו שינויים בשיטות הבחינה. אבל אם אני אגלה אחרת, אני מבטיחה לדווח. בנוגע לרלוונטיות לשנים הבאות - מכוון שכל מחלקה מנוהלת בצורה אוטונומית ותלויה להחלטות של ראש המחלקה, אי אפשר לדעת מה יהיה בשנה הבאה. ייתכן וראשי המחלקות שצוינו פה יחליטו שהשיטה החדשה לא טובה ויחזרו לשיטות עבר, ייתכן שמחלקות נוספות ייצטרפו... הכול פתוח. מקווה שזה עוזר... אלה
סגור