פורום לימודים בבריטניה

בהנהלת: לין פלדמן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים אקדמיים בבריטניה ועל מבחן ה IELTS. את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה
 
לין פלדמן

את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה

 
עומר | 12:03  28/01/17
היי, אני רוצה ללמוד תואר שני בכלכלה בLSE, אולי תוכלו לעזור לי עם כמה תהיות: 1. יש מספר מסלולים לתואר - אחד מהם עורך שנה. מה ההבדל ביניהם? 2. אני לא בטוח שאני רוצה לפסול את האפשרות להמשיך לדוקטורט, האם התואר של השנה מאפשר לימדי המשך? 3. הסיבה שאני מתעניין בתואר של השנה היא אפשרויות המימון. ממה שהבנתי אין הרבה מלגות ללימודים באנגליה חוץ ממלגת צ'בינג והיא לשנה אחת בלבד. יש לכם טיפים איך להעלות את הסיכויים לקבל אותה? מה הם מחפשים? 4. נגיד שלא קיבלתי את המילגה, איזה הלוואות נהוג לקחת? תודה מראש!!
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 17:46  06/02/17
שלום עומר , לימודי תואר שני בבריטניה הם בדרך כלל לימודים של שנה - כלומר 12 חודשים ולא שנה אקדמאית לימודים אשר מתפרסים על פני שנתיים פשוט אומר שנתיים אקדמאית בפועל לומדים את אותו החומר אך עם חופשות סימסטר בין לבין ..... מלגות בבריטניה זה אכן מאתגר, לגבי מלגת הצ'יבנינג יש לבדוק על איזה תחומי לימוד היא תקפה בשנה שבה מגישים מועמדות , היא לא תמיד תקפה לכל תחום לימודי. ישנם מלגות נוספות אותן ניתן לבחון באתר המועצה הבריטית - www.britishcouncil.co/israel וכמובן ישירות מול האוניברסיטה. עדיף הלואות מבנק מקומי ולא בריטי הלואות סטודנטילות , כל בנק והתנאים שלו.
סגור