פורום לימודים בבריטניה

בהנהלת: לין פלדמן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים אקדמיים בבריטניה ועל מבחן ה IELTS. את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה
 
לין פלדמן

את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה

 
שלום רב, שמי עומר ואני מתגורר בלונדון ב 14 החודשים האחרונים. אני עובד במשרה מלאה שני עד שישי ולאחרונה חשבתי לשלב לימודי תואר שני, הנני בוגר בר אילן במדעי החברה התמחות בלוגיסטיקה וחשבתי לשלב לימודים שכמובן יתאימו לעובדה שאני עובד במשרה מלאה, אינני יודע מאיפה להתחיל לחפש ואיך לגשת ואהיה מאוד שמח אם אוכל לקבל את ההכוונה הזו. תודה רבה, עומר.
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 15:32  07/03/16
שלום עומר האם אתה מחפש להתחיל את הלימודים שלך בספט הקרוב ? בדרך כלל תואר שני MBA בבריטניה הוא 12 חודשים והלימוד הוא אינטנסיבי מאוד מה התחום בו אתה רוצה להתמקד בתואר השני ? והאם אתה נמצא בבריטניה על דרכון אירופאי או ויזת עבודה כלשהיא ?
היי ותודה רבה על המענה המהיר. אני בעל דרכון אירופאי, אני יותר מ אשמח להתחיל בספטמבר הקרוב, היום אני מתעסק בעיקר ברכש/לוגיסטיקה/כספים וזה התחום שבו ארצה להמשיך את לימודיי. האם לא קיימת תוכנת לתואר שני ללימודי ערב? או ללימודי אינטרנט? במידה ולא, האם תוכלי להמליץ על לימודי דיפלומה כלשהם שיתנו לי פוש לכשאחזור לישראל? תודה רבה, עומר.
ראוי לציין שלא ניגשתי מעולם לבחינה כזו או אחרת ללימודי אנגלית (טופל וכו )
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 16:30  07/03/16
ישנם אפשרויות ללימודי part time אשר מאריכים את אורך התואר , אבל בהתאם זה הופך את הלימודים ליקרים יותר ישנם המון אופציות אני ממליצה לבדוק את https://www.prospects.ac.uk/postgraduate-courses-results?keyword=MBA&featuredCourses=43435,12826&size=20&page=0&course_hours=16511 וגם את : http://www.topmba.com/events/qs-world-mba-tour בדרך כלל יש צורך במבחן אנגלית IELTS בבריטניה , כאשר הלימודים הקודמים התקיימו במדינה שאיננה דוברת אנגלית. לעיתים יש גם צורך במבחן הGMAT אם יש לך שאלות נוספות תוכל לפנות אלי באופן פרטי educationlynne@gmail.com
סגור