פורום לימודים בבריטניה

בהנהלת: לין פלדמן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים אקדמיים בבריטניה ועל מבחן ה IELTS. את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה
 
לין פלדמן

את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה

 
אליאן | 23:11  31/08/10
רציתי לשאול.. אם אני בעלת אזרחות אירופאית (צרפתית) ורוצה למוד באנגליה או בבריטניה עיצוב אופנה.. איך אני עושה את זה? אני רוצה בעוד חצי שנה..שנה.. בערך, מה אני צריכה לעשות ואיך? והאם זה שיש לי אזרחות משפיע על עלות שכר הלימוד?
לין פלדמן | 11:10  01/09/10
אליאן שלום תודה על פנייתך לא ציינת באיזה רמה תרצי ללמוד האם את מעונינת בתואר ? תואר ראשון ? קורסים קצרים ? קורסים ארוכים ? בכדי ששכר הלימוד יהיה מותאם לבעלי אזרחות האיחוד האירופאי יש לחיות ולעבוד במשך שלוש שנים רציפות טרום הלימודים.
אליאן | 13:11  12/09/10
אני מעוניינת בתואר ראשון.. זה גם 4 שנים כמו בארץ.. נכון? ואם אני לא גרה שם 3 שנים לפני? ובאה רק ללימודים? מה התהליך? יש איזשהי חשיבות לאזרחות?
לין פלדמן | 15:15  13/09/10
תואר ראשון נע בין שלוש שנים ל4 תלוי במקום בו תלמדי תוכלי לבצע חיפוש יעיל ומעמיק של מוסדות לימוד באתר של Edcuation UK www.educationuk.org אם את בעלת אזרחות אירופאית אך לא חיית במשך שלוש שנים רציפות טרום ההרשמה ללימודים , שכר הלימוד יהיה ככל תלמיד בין לאומי ההקלה היחידה היא שלא תהיה מוגבלת מבחינת שעות העבודה החוקיות. אני ממליצה לך מאוד לקרוא את השאלות הנפוצות באתר של המועצה הבריטית בלינק המצורף , בכדי לקבל הסברים על הרשמה לתואר ראשון ומידע נוסף חיוני ההרשמות לשנת הלימודים של 2011 התחילה בראשון לספטמבר , אני ממליצה לך להתחיל כמה שיותר מהר בתהליך בחירת האוניברסיטה בה תרצי ללמוד ומילוי טפסי הUCAS
סגור