פורום לימודים בבריטניה

בהנהלת: לין פלדמן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים אקדמיים בבריטניה ועל מבחן ה IELTS. את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה
 
לין פלדמן

את הפורום מנהלת לין פלדמן מומחית בלימודים באנגליה

 
לילי | 15:11  08/08/10
שלום אני כרגע מסיימת שנה א בארץ לימודי משפטים, ואני מעוניינת לאחר סיום התואר להמשיך ללימודי תואר שני באנגליה. יש לי כמה שאלות. קודם כל, האם אצטרך קודם לעשות התמחות בארץ ולעבור את מבחי הלשכה? (במידה ואני לא מתכננת דווקא לחזור לארץ בסיום התואר השני). מה הם דרישות הקבלה הסטנדטיות לקבלה באוניברסיטה באנגליה, גם אם לא בין הטופ טן? ומהו שכר הלימוד לתואר שני. רציתי גם לדעת האם יש סיכויים גבוהים להישאר שם אחרי סיום התואר ולעסוק בתחום.
לין פלדמן | 13:30  11/08/10
לילי שלום תודה על פניתך בבריטניה אין דירוג רישמי של אוניברסיטאות ולכן אין top ten דרישות הקבלה ושכר הלימוד משתנות מאוניברסיטה לאוניברסיטה , אם הציונים שלך בסוף התואר מספקים להמשך הלימודים שלך בארץ תוכלי לשקול להגיש מועמדות ללימודים בבריטניהץ אם תרצי לעסוק בתחום המקצועי של משפטים בזמן הלימודים שלך תצתרכי לעבור את מבחני הלשכה גם בארץ וגם בבריטניה תוכלי לבצע חיפוש מקיף על לימודים משפטים באתר של Edcuation UK בלינק המצורף אני גם ממליצה לך לקרוא את השאלות הנפוצות באתר של המועצה הבריטית http://www.britishcouncil.org/israel-learning-faqs.htm בהצלחה
לילי | 20:34  16/08/10
" אם תרצי לעסוק בתחום המקצועי של משפטים בזמן הלימודים שלך תצתרכי לעבור את מבחני הלשכה גם בארץ וגם בבריטניה " האם זה אומר שבמידה ואני לא יעסוק בתחום תוך כדי הלימודים - אני לא צריכה לעבור אותם פעמיים ? במידה ואני עוברת את ההתמחות בארץ, תמיד אצטרך לעבור אותה שנית גם במדינה אחרת במידה ואעבור מדינה ?
לין פלדמן | 14:07  18/08/10
לילי שלום אם את לא מעונינת לעסוק בתחום עצמו אין לך צורך במבחן הסמכה ככל הידוע לנו בכל מדינה יש את מבחני ה bar שלה ויש צורך לעבור אותם בכדי לעבוד.
סגור