פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
לגבי השלמה מהנדסאי בניין למהנדס- עד כמה באמת בסופו של דבר יש הבדל בין הנדסאי למהנדס בפועל (מבחינת שכר ואפשרויות קידום) כשהכוונה היא לא ללכת לכיוון תכנון אלא לשטח (ניהול פרויקטים וכו')? האם בכל מקרה כדאי לסיים כמהנדס, או שלצורך עבודה בשטח הנדסאי בלבד יכול לפתוח את אותן דלתות וקידום כמו מהנדס?
שלום, יש הבדל בין מהנדס להנדסאי. הנדסאי מתמקד בנישה מאוד צרה, ולומד את הטכניקה. מהנדס לומד את כל התהליך ובעל ראייה מרחבית שמאפשרת לו לפקח על כל התהליך. יש גם הבדל בתנאי הקבלה בין הנדסאי למהנדס. ההשלמות שנדרשות מהנדסאי למהנדס הן לא מעטות ולכן יש לשקול טוב את התהליך בקבלת ההחלטות. וכמובן שיש גם הבדלי שכר לפחות בתחילת הדרך. לגבי אפשרויות קידום אני מאמינה שבסופו של דבר כמה שהנדסאי יהיה טוב, הוא יידרש למקצועיות וידע שיהיו חסרים לו ע"מ להתקדם. אשמח לענות על כל שאלה נוספת או התלבטות. תוכל גם להתייעץ אתנו טלפונית 026588087. שיהיה בהצלחה
סגור