פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אלון | 10:02  16/05/15
שלום לכולם. אני סיימתי לימודים עם מתמטיקה,אנגלית,פזיקה 3 יחידות ובגרות מלאה, אני מעוניין ללמוד הנדסה תוכנה. הציעו לי להצטרף למכינה שנקראת ״אופקים להייטק״ מסלול של שנה, במקום להשלים לבד בפרטי הלימודים מתמטיקה אנגלית ופסיקה 5 יחידות+קורס הכנה לפסיכומטרי. האם מישהו שמע/עשה את המכינה הזאת? זה שווה את זה?
שרון | 09:12  17/05/15
אלון שבוע טוב, בעזריאלי מכללה להנדסה , מועברת מכינה ייעודית להנדסה אשר מתמקדת במקצועות שציינת: מתמטיקה אנגלית ופיסקה, זו מכינה ייעודית ללימודי הנדסה. נשמח לדעת מה הם נתוני ההשכלה שלך ע"מ להתאים לך את המכינה הרלוונטית אליך . נשמח לענות לך בטלפון 026588087 או בהודעה חוזרת את הפרטים שלך ונשמח לסייע. בברכה, מרכז יעוץ ורישום
אביב -המכללה האקדמית | 14:30  18/05/15
היי אלון, במכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן, ישנה אופציה למכינה ייעודית להנדסה במכללה שאורכה כ-4 חודשים ואפשר לשלב אותה יחד עם הלימודים או להתחילה לפני שנת הלימודים. המכינה מביאה את הסטודנט לרמה הנדרשת של פיזיקה ומתמטיקה בתואר בהנדסה. כל סטודנט זוכה ליחס אישי חם ותומך בלימודי המכינה ולאורך לימודי התואר בהנדסה. כמובן שקיימת גם אופציה של כניסה למעונות החדשים של המכללה. לאחר המכינה יהיה ניתן להשתלב בכל אחד ממסלולי ההנדסה: הנדסת תוכנה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה. ובנוסף במסלולים של הנדסת תעשיות מים והנדסת איכות ואמינות. מוזמן ליצור איתנו קשר לקבלת מידע נוסף - 1800-20-90-20 הרבה בהצלחה.
סגור