פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום, אני מתלבטת לגבי המקצוע לעתיד שלי. מצד אחד, אני נמשכת להוראה, ונראה לי נחמד ללמד מתמטיקה בבית ספר.. אבל אני חוששת שבפועל העבודה הזו תהיה לא מתגמלת עם התמודדות מתסכלת מול בעיות משמעת ... מצד שני, גם הנתוני קבלה שלי די גבוהים, ואני מתקבלת לכל לימודי ההנדסה... השאלה שלי האם לימודי ההנדסה (במכללה) הם באמת כל כך קשים ? מה מהנדס בעצם עושה בעבודה שלו ? האם רוב העבודה היא 'טכנית' , או שכל הזמן צריך 'להמציא' דברים חדשים ? והאם הבדלי השכר הם באמת כל כך משמעותיים בין הוראה להנדסה. לצורך העינין בהוראה כן אפשר להגיע לשכר ממוצע ..
שרון מויאל | 14:47  03/11/13
שלום רב, יש הבדל גדול בין מהנדס למחנך . האשלה הגדולה מה באמת מעניין אותך ומה יגרום לך לשביעות רצון. לימודי הנדסה הם לימודים לא פשוטים שדורשים הרבה אימון.עבודת המהנדס בדיוק כמו הוראה היא משלבת טכניקה ויצירתיות. כל אחד לוקח זאת לתחומו . אפשר גם לשלב ללמוד הנדסה ולאחר מכן להוציא תעודת הוראה, בכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לרשותך גם טלפונית בטלפון: 026588087, בברכה ובהצלחה
סגור