פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלומי | 13:41  18/10/11
החלטתי ללמוד הנדסת בניין... עלו לי המון שאלות שלא תמיד מצאתי להן תשובות באינטרנט. ישנם כמה מוסדות לימוד שמסמיכים סטודנטים להנדסה אזרחית. חלק אוניברסיטאות וחלק מכללות.. מה ההבדל בינהן? האם יש הבדל באופן הלימוד? זמן הוצאת התואר? עלות? והאם תואר של אונברסיטה יותר טוב מתואר של מכללה? עוד שאלה שעלתה לי היא בנוגע להסמכת הנדסאים. האם כדאי לעשות קודם כל הסמכת הנדסאים ואז רק להשלים לתואר? או ללכת ישר ללימודי תואר? באם אני ניגש למכינה ואז מתחיל בתואר זה יוצא לי 5 שנים ... כך גם לימודי הנדסאים +השלמה לתואר? או שאני טועה? ושאלת השאלות אני גר בירושלים... המוסד היחיד שמסמיך להנדסה אזרחית הוא המכללה להנדסה אך השנתיים האחרונות הן בחיפה מה שפוסל לי את האופציה הזאת. היכן כדאי ללמוד במקום? אריאל? סמי שמעון באשדוד? איזה מוסד נחשב יותר טוב ואם יש כאלה עם ניסיון? איפה יהיה לי יותר נוח? תודה רבה... וחג שמח!
אקדמאי | 20:49  20/10/11
שתי המוסדות המרכז האוניברסיטאי אריאל ומכללת שמי שמעון נחשבות, אני הייתי ממליץ על אריאל כי המוסד הרבה יותר וותיק והולך ומתפתח ושנה הבאה הוא אמור להיות מוכר כאוניברסיטה לכל דבר. וזה מצביע על הרמה האקדמית הגבוהה שבו.
סגור