פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
יצחק | 23:24  15/10/11
רלי שלום. איך ניתן לשלב תוכנה עם מכונות? הקורס היחיד הנוגע בתכנות שאני לומד הוא "מבוא למטלב", איך אוכל להעמיק את הידע שלי בתכנות ואלגוריתמים? ,לתואר שני בתוכנה אי אפשר להתקבל ממכונות..(גם לא ע"י השלמת קורסים). מה את ממליצה לעשות ? השאלה אם ללמוד במקביל כמה קורסים בודדים (והאם ניתן לעשות זאת?), או לאחר התואר במכונות לצאת למסע של תואר ראשון במדעי המחשב או הנדסת תוכנה רק בשביל להכיר יותר את תחום התכנות..(שזה כבר רע ומאוחר מדי!)
יונתן | 23:47  20/10/11
אהלן, אין לי תשובה לשאלה שלך. אבל כן הייתי רוצה לשתף וגם לשמוע חוות דעת. אני מתעתד להתחיל הנדסת תוכנה באביב הקרוב באיזור המרכז. לאוניסרסיטת ת"א אני לא מתקבל ולאחר חיפושים רבים אני בוחן וכנראה שגם אבחר במכללת אפקה. אחרי אינספור בירורים והמלצות נראה לי שלשם אלך מאחר ונשמע שזהו מקום רציני, באיזור המרכז והכי חשוב יש סמסטר אביב. בכל זאת ידוע למישהו על טיב הפקולטה להנדסת תוכנה שם ? מכללת אפקה - פקולטות http://tinyurl.com/6ga3tye
איציק | 01:04  21/10/11
היי, אפקה ידועה כאחת מן המכללות הותיקות והאיכותיות שיש להנדסה -כנראה זאת התשובה שתקבל. אני חושב שכל עוד זה לא אוניברסיטה לך למקום שהכי טוב לך מבחינת מיקום ונוחות,יותר זול. ישנם הרבה בוגרים שהשתלבו יפה בתעשייה משם,ישנם שפתחו סטארטאפים וחברות גדולות,וכמובן ישנם כאלה שמחכים בבית . חבר טוב שלי הוא בוגר תוכנה שם,עובד בחברה שמשלמת לו טוב מאוד,זה אינדיבידואלי.
שלום יצחק, . קצת קשה לי לענות לשאלה זו מאחר ואין מספיק נתונים במייל. אני מאוד ממליצה לך לפנות למוסד בו אתה לומד או מתכוון ללמוד ולנסות לבדוק איתם אופציה למעבר מחלקה במידה והדבר אפשרי בשלב כזה (לא ציינת כמה קורסים למדת וכד') או לחילופין אם הדבר אפשרי ללמוד במקביל לתואר בהנדסת תוכנה. שאלתך מצריכה בדיקה של המוון נתונים אשר אך ורק במוסד בו אתה לומד אפשר לבצע מקווה שתצליח למצוא את הפיתרון לו את מצפה בהצלחה רלי
סגור