פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אני מתלבטת איפה ללמוד באיזו מכללה ומי הכי טובה ללימוד מכללת אפקה ואו מכללת אורט ברואדה ובקשר לעבודה מי יותר טוב והתואר
היי נועה, שתי המכללות שציינת הם מכללות טובות, המעניקות תאריכם ראשונים בתחום. כדי לדעת איפה כדאי לך ללמוד, הייתי ממליצה לך לבקש מהמכללות טלפונים של בוגרים שסיימו את התחום הנ"ל ולבדוק איתם איפה הם משולבים. בנוסף, כדאי לך לבדוק עם המכללות אילו אופציות עומדות בפנייך בסיום הלימודים: תארים שניים וכד'. בהצלחה רלי
היי אני לומד באפקה והייתי ממליץ לך על המקום. כאשר את בוחרת מוסד לימודים תתייחסי למספר פרמטרים : מקובלות מוסד הלימודים בתעשייה, אפשרות תעסוקה בזמן הלימודים ואחריהם, רמת הלימודים, למרות שכל אלה קשורים ביניהם. מה שכן, באפקה את יכולה לבקש נתונים על בוגרים שעובדים בתחום חשמל ואלקטרוניקה, נתון זה דיי משקף את פרמטר הראשון. כמו כן שימי לב למיקום הגאוגרפי של המכללה - לא סוד שבמרכז יש יותר הצעות עבודה מאשר בצפון. בהצלחה
היי נועה, אני יודע שלא שאלת לגבי המרכז האוניבסיטאי באריאל אבל סתם רציתי לשתף אותך בתור אחד שלומד שם. המרצים ברמה מאוד גבוהה והכי חשוב זה היחס האישי שכל סטודנט (שרק רצה מקבל) וזה בה לידי ביטוי בהקדשת המון זמן מזמנם הפנוי של המרצים שבו הם זמינים לנו הסטודנטים, ואנו נעזרים בהם בשיעורי בית, הסברים בנוגע לחומר הנלמד בשיעור, התייעציות בנוגע לפרויקטים או חיפוש עבודה. מעבר לכך יש שם גם חיי חברה תוססים מאוד,קנטרי(מכון כושר+ברכה) הכלול בתשלומים למרות שזה לא העיקר אבל גם זה חשוב..בקיצור,ממולץ מאוד.
מהכרותי אורט בראודה יותר מומלצת מרצים איכותיים (מלמדים גם בטכניון) מוניטין טוב,סיכוי יותר טוב להשתלב במשרה איכותית אפקה- מכללה די צעירה,המון פרסום בתקשורת בוגרים שאני מכיר השתלבו במשרות לא כל כך אטרקטיביות עבור מהנדסים מתחילים בהצלחה!
סגור