פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
מאן | 18:31  12/11/10
הייתי רוצה לדעת באיזה תחום ניתן להתפתח יותר בקלות.. בהנדסת תעשייה וניהול ? או בהנדסה רפואית ? אני יודע שזה אינדיווידואלי לכל אחד וכל זה... אבל תכלס באיזה תואר ניתן להתפתח תעסוקתית יותר מהר ? ובאיזה מהתארים בעצם מרוויחים יותר כסף בתור שכירים? (אני מדבר על הרוב לא על מקרים ספציפיים). הנדסה רפואית מעניינת אותי, אבל הבנתי שקשה להתפתח בארץ ולבנות קריירה מכובדת כמו של מהנדסים אחרים. דוגרי דוגרי בלי תשובות של "כל אחד ודרכו שלו" וכאלה חחח... אני רוצה לדעת את השכר :) מצטער אם הניסוח של ההודעה קצת גס... תודה !
בוקר טוב מאן, שני התחומים שציינת הינם תחומים נפרדים העוסקים בנושאים שונים לחלוטין: הנדסה רפואית: הינה הנדסה שתחומה מאוד ממוקד ומטרתה העיקרית הינה סיפוק פתרונות הנדסיים לבעיות רפואיות, תוך מחקר מקיף שמוביל לתכנון ופיתוח מכשור רפואי מתקדם. הנדסת תעשייה וניהול- הינה תחום רחב יותר בכל הקשור למקצועות ההנדסה: מטרתה להקנות ידע למהנדס בכל הקשור ליעול תהליכי עבודה הן בפאן הכלכלי והן בפאן האנושי. ההתפתחות בכל אחד מהתחומים תלויה מאוד ביכולות שלך ובכישורים שתפיק מהלימודים עצמם. יש המון מקומות עבודה שאתה יכול להשתלב בהם בעבודה בארץ: בתי חולים, היי טק, המגזר הציבורי, המגזר הפרטי וכד'.לדעתי הדבר החשוב בבחירתך את תחום הלימוד הינו הבנה במה הינך רוצה לעסוק לאחר הלימודים. מבחינת משכורות- כפי שציינת הדבר מאוד אינדווידואלי: תלוי במקום העבודה, התפקיד בו הינך משולב וכד'. בהצלחה רבה בבחירה רלי
סגור