פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שי | 08:47  21/10/10
שלום אני הנדסאי בניין בן 40 המעוניין להשלים לתואר ראשון האם זה אפשרי.האם ניתן לללמוד בשעות הערב. כמה שנים יימשכו הלימודים במידה ואני כבר עם תעודת הנדסאי? באיזו מכללה אני יכול ללמוד ליד מודיעין?מה תנאי הקבלה. אשמח למענה למרות השאלות הרבות.
שמיר שני | 11:18  21/10/10
שלום רב, תואר להנדסה אזרחית בירושלים קיים אך ורק במכללה האקדמית להנדסה- התואר הינו בשיתוף עם הטכניון מה שאומר שתנאי הקבלה של התואר הינם זהים לתנאי הקבלה של הטכניון. תעודת ההנדסאי אינה פוטרת מהצגת בגרות מלאה ופסכ' בציונים גבוהים נשמח לחשב לך את הממוצע והסכם כדי לראות אם הינך עומד בדרישה. לימודי הנדסאי יכולים להקנות לך עד 30 נ"ז פטור מהלימודים, אך חשוב להדגיש כי הדבר אינו מקצר את משך תקופת הלימודים- הלימודים מתקיימים כ- 4 שנים אך ורק בשעות הבוקר- 5 ימים בשבוע. תוכנית הלימודים הינה כזו ששנתיים ראשונות הינכם לומדים בירושלים (כאשר פעם בשבוע הלימודים מתקיימים בטכניון בחיפה) ואת השנתיים הנותרות אתם לומדים בחיפה בטכניון עצמו. אשמח לענות על כל שאלה נוספת: 02-6588000 שלוחה 1. המון בהצלחה רלי
סגור