פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
נאדין | 22:15  17/10/10
הנדסת חשמל במכללת אפקה אני רוצה לדעת יותרונות הלחמוד והחסרונות במכללה אפקה כי אני מתלבטת בבקשה ועל הקושי ודרגת הלימוד גם
מקסים | 15:13  20/10/10
היי אני לומד באפקה, אומנם לא הנדסת חשמל אלא תעשיה וניהול אך עדיין יכול לומר לך מספר דברים. בקשר לקושי הלימודים, הרמה עולה משנה לשנה (אני ראוה את זה לפי המבחנים והחומר הנלמד) ואיתה גם הקושי, לדעתי זה יתרון ומראה על שאיפה של מוסד הלמודים להיות בטופ. בין היתרונות של המכללה גם המיקום שלה ביחס תעשיות ההיי טק, נראה לי דיי נוח ללמוד ולעבוד באותו אזור. אגב את יכולה לבקש נתונים על הבוגרים של אפקה ולראות כמה מהם עובדים ואיפה. היחס שמקבלים סטודנטים הוא ללא ספק חם, הם(אפקה) כל הזמן מנסים לשפר תנאים של הסטודנטים. בין החסרונות אוכל להגיד רק שמכללה זה לא אוניברסיטה, וכמובן שתואר מהמכללה נחשב לפחות יוקרתי אבל גם כאן אפשר למצוא פלוסים ומינוסים. בכל מקרה מציע לך לדבר אתם, אני מאמין שיבהירו לך הרבה דברים.
נדין | 16:25  23/10/10
תודה לך :) אבל אחרי נסיוןך במכללה מה אתה אומר לי? כדאי ללמוד באפקה או מה ? ז"א אחרי שאני אסיים התואר במכללה תעשיות ההיי טק לא יקבלו אותי לעבודה?
מקסים | 13:02  24/10/10
אני חושב שזה מקום מצוין. ובקשר לעבודה עתידית, יש המון יוצאי אפקה שעובדים בחברות ההיי טק
סגור