פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
מתלבט | 10:37  17/10/10
איך אפשר לדרג את האתרים באים לפי סדר קושי (יחסי...) הנדסת תעשייה וניהול הנדסת חשמל ואלקטרוניקה הנדסת מערכות מידע הנדסת מכונות הנדסת תכנה ?
שמיר שני | 11:19  17/10/10
שלום לך, טעות היא בעיניי לנסות ולדרג תארים לפי רמת קושי מאחר ואין זה לינארי וקושי הוא כמובן גם יחסי. נכון יותר לדבר במושגים של נושאי הלימוד שנלמדים ומודגשים בכל תואר ולאן כל תואר מוביל וכדומה. לדוגמה, תעשייה וניהול הינו תואר שמתעסק גם בהיבטים הארגוניים, כלכליים, ניהוליים וכיוצא בזה בעוד תואר במערכות מידע משלב היבטים הן מהנדסת תוכנה והן מהנדסת תעשייה וניהול וכדומה. הייתי ממליצה להתעמק יותר בתוכנית הלימודים של התארים שמעניינים אותך ותת את הדעת על אפשרויות התעסוקה עם סיומם ולפי זה נכון יותר בעיניי להחליט מה ללמוד. נשמח להרחיב יותר על התארים הללו באם תיצור עימנו קשר טלפוני למכללה האקדמית להנדסה ירושלים 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה בבחירה, שני
אלון תשובה | 00:54  20/10/10
לעניות דעתי זה הדרוג (בסדר עולה) 1. תעשייה וניהול 2. מערכות מידע 3. מכונות 4. תוכנה 5. חשמל ואלקטרוניקה לרוב אנשים לא יסכימו לבצע את הדירוג הזה כי הוא מאוד לא אוביקטיבי, כי לכל אדם יש תחום שאליו הוא תחבר יותר ולאחר פחות.
סגור