פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
דיאנה | 13:13  13/10/10
אני רוצה ללמוד הנדסת חשמל במכללת אפקה בתל אביב, אני רוצה לשאול מה אתם יודעים על מכללה זאת? ומה ההבדל בין התואר שאני לוקחת מהאוניברסיטה והתואר שאני לוקחת מהמכללה זאת? המכללה זאת נותנת תואר BSC תודה:)
שמיר שני | 14:03  13/10/10
דיאנה שלום, מכללת אפקה הינה מכללה אקדמית לכל דבר בתחומי ההנדסה. אחד התחומים המוצעים הינו הנדסת חשמל ואלקטרוניקה לתואר B.Sc והינו תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג לכל דבר, משכו 4 שנים. חשוב שתוודאי עם המוסד את תוכנית הלימודים והאם ההתמקדות היא בחשמל או באלקטרוניקה (כי למיטב ידיעתי הדגש הוא על אלקטרוניקה). ישנן אוניברסיטאות ששם קיימת אבחנה בין תואר באלקטרוניקה לתואר בהנדסת חשמל ואז השאלה מה תחום העניין שלך. בהצלחה, שני
שלום דיאנה, המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה באפקה הינה מחלקה להנדסת חשמל קלאסית הכוללת תחומים שונים של הנדסת חשמל וביניהם גם אלקטרוניקה. תוכנית הלימודים נותנת הכשרה מדעית והנדסית בתחומי הנדסת חשמל השונים כגון: אלקטרוניקה, בקרה, עיבוד אותות ותקשורת וכוללת התמחויות אפשריות בתחומי תקשורת, עיבוד אותות והספק כבחירת הסטודנט. ראי קישור מצורף עם מידע על המחלקה ממליצה לך להיפגש עם מחלקת ייעוץ הלימודים והם ישמחו לקשר אותך עם ראש המחלקה במידה ותצטרכי פרטים ספציפיים. 1-800-37-37-10 או כוכבית אפקה שיהיה המון בהצלחה שרון
אלון | 10:33  22/10/10
ההבדל בין אוניברסיטאות ומכללות הוא בראש ובראשונה דרישות הקבלה. בתואר אקדמי אתה אמור להתמקד על רחישת כלי למידה כי בתעשייה אתה אתה לרוב לא תראה את אותם הדברים שאיתם התעסקת בלימודים אלא דברים בעלי טכנולוגיה מתקדמת יותר. ולכן לא משנה איפה אתה לומד, השאלה היא בסופו של דבר האם אתה מסוגל ללמוד דברים חדשים בעצמך? וד"א לרוב גם על זה תבחן בראיון עבודה, על צורת החשיבה שלך (ברור שצריך גם ידע בנושאים מסויימים אבל זה לא תמיד העיקר). אני לומד במרכז האוניברסיטאי אריאל הנדסת חשמל שנה רביעית, ואני רוצה לומר לך שאין ניסים, כל מי שלמד ברצינות התקבל שמקומות עבודה במשרות מאוד בכירות.
סגור