פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלמה | 08:09  17/08/10
שלום רב , יש לי תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים , ולומר את האמת אני לא נהנה מהעבודתי , ואני יודע שתמיד אהבתי לכל מה שקשור לאלקטרוניקה ומחשבים ואני חושב לעשות הסבה ולהתחיל ללמוד הנדסת חשמל . ההתלבטות שלי היא שאני בן 31 , וזהו צד די גדול , ורציתי לדעת האם כדאי לי לעשות זאת ? תודה מראש .
שמיר שני | 14:34  17/08/10
שלמה שלום, תחום ההנדסה הוא אכן תחום מאתגר שפותח אפשרויות תעסוקה מגוונות אולם חשוב להבחין בין הנדסת חשמל להנדסת אלקטרוניקה - אומהם הבסיס המתמטי/פיזיקה דומה אולם מדובר בשני תחומי הנדסה שונים. על כן, חשוב שתבין עם עצמך לאיזה תחום מביניהם אתה יותר נמשך/נוטה ומשם אפשר להמשיך את הבירור. למיטב ידיעתי , לא קיים מסלול הסבה אלא בוגרי תארים מתחומים שונים אשר רוצים ללמוד תחום הנדסה כזה או אחר, נדרשים להשתלב במסלול לתואר ראשון המוצע במוד האקדמי ויכולים לקבל נ"ז פטור עד מכסה מסוימת בכפוף ללימודיהם האקדמיים הקודמים. לכן גם סוגיה זאת הייתי מוודא על מנת לראות האם הדבר יהיה אפשרי מבחינתך. בנוסף, לדעתי כדאי לשקול לשוחח עם אנשים מתחום החשמל/אלקטרוניקה על מנת לשמוע במה הם מתעסקים ו"טיפים" שלהם בתור אנשים מתוך התחום - כך שתקבל תמונת מצב רחבה עד כמה שניתן לפני שתקבל החלטה. בהצלחה רבה בבחירה, שני
שלמה | 14:56  17/08/10
תודה רבה , בנוסף רציתי לדעת מבחינת הגיל , אני בן 31 ואם אני מחליט ללמוד האם זה כדאי או שאני ילמד ובגלל הגיל לא תהיה לי אפשרויות תעסוקה בהמשך . תודה מראש.
שמיר שני | 15:04  17/08/10
שלמה שלום, מבחינת גיל - מניסיוני ומהיכרותי, להתחיל ללמוד לימודי תואר ראשון בהנדסה בגיל 30 אינה אמורה להוות בעיה עם סיום התואר. אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים לומדים לא מעט סטודנטים בתחומי ההנדסה בטווח הגילאים הזה, חלקם אכן בעלי רקע אקדמי קודם או דיפלומת הנדסאי. מרביתם גם לודמים בתוכנית המיועדת לאנשים שעובדים במשרה מלאה, תוכנית אשר נלמדת פעמיים בשעות הערב ובימי שישי. נשמח לייעץ גם טלפונית במידה ויהיו לך שאלות נוספות: מרכז ייעוץ ורישום - 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
סגור