פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום, כבר עשיתי חיפושים נרחבים וזה רק עשה אותי יותר מבולבלת... - האם תוכלו להסביר לי בבקשה מה אפשרויות התעסוקה (העיקריות והמצויות) עם תואר כזה? תודה מראש!
מיטל שלום, מאחר ותואר בהנדסת תעשייה וניהול הינו מדעי ביסודו אך יחד עם זאת נלמדים בו קשת רחבה של מקצועות - החל מתכנות, שיווק, מימון וכלה בהתהגות ארגונית וניהול - ההשתלסות בשוק העבודה עם סיום התואר מאוד מגוונת. החל מחברות עתירות ידע (היי-טק) וכלה בבנקים, משרדים ממשלתיים וחברות וגופים נוספים (לדוגמה בתי חולים, חברות תחבורה ועוד ועוד). מהנדס תעשייה וניהול יוצא עם הכלים לנהל ולייעל מערכות בארגון, הן מערכות ממחושבות והן מבחינה לוגיסטית, תפעולית ומצבת כח אדם. נשמח להרחיב יותר ולקשר אותך לבוגרים שעובדים בתחום על מנת לשמוע גם מהם על השתלבותם עם סיום התואר באם תיצרי עימנו קשר טלפוני 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
ליהי | 11:35  20/09/10
אין ספק שגם אני הייתי מבולבלת מכל החצאי מידע האלה שקיבלתי עד עכשיו, אני רוצה להתחיל ללמוד באוניברסיטת בן גוריון אבל עדיין לא התקבלתי, אני אמורה לקבל תשובה בימים הקרובים כי הייתי על תנאי, אם אני לא אתקבל האם כדאי לי לחכות או לפנות למכללה שכבר התקבלתי אליה?
סגור