פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אהלן. אני מתלבט מה ללמוד: הנסדת תוכנה באורט בראודה או מדעי המחשב באוניברסיטת חיפה. מה דעתכם? האם אורט בראודה מקום מספיק נחשב? ויותר חשוב: מחשבים מאד מעניינים אותי ואני מתעסק איתם באופן יום-יומי אבל אין לי רקע בתכנות או בחומרה של מחשב. לעומת זאת אני חושב שיש לי גישה טובה למחשבים ואני יכול ללמוד. האם בלי רקע אני יצליח בלימודי הנדסת תוכנה? אני יודע שבתואר של מדעי המחשב או מהנדס תוכנה יש המון מתמטיקה. למדתי בתיכון ברמה של 4 יח"ל בציון 92 וסה"כ התחברתי די טוב למתמטיקה, אבל הנבתי שבתארים אלה יש מתמטיקה ברמה מאד גבוהה, האם מישהו שלא למד 5 יח"ל בתיכון יכול להצליח? האם יש ם לימודי פיזיקה מתקדמים בתארים אלה? תודה!
שמיר שני | 11:15  18/07/10
שלום לך, בנוגע למוסד הלימודים הייתי ממליצה לך לקבל את מירב הפרטים מן המוסדות שאתה מלתבט ביניהם ואולי אף לשוחח עם סטודנטים ובוגרים שלמדו על מנת להתרשם גם מהם. בנוגע לדרישת המתמטיקה והתכנות - במרבית המוסדות אשר מלמדים לתואר במדעי המחשב ולהנדסת תוכנה מתקיימים כעת (במהלך חודש הקיץ) קורסי הכנה שנועדו ליישר קו בין כל המועמדים ולהביא לרמת הידיעות הנדרשת בפתיחת השנה. לכן כדאי לך לברר על קורסים אלו מאחר והם אמורים להתקיים ממש בתקופה זו. לשם המחשה - במכללה האקדמית להנדסה ירושלים נפתח היום מערך קורסי ההכנה שנועד לכלל המתקבלים וכולל קורסים במתמטיקה, פיזיקה ותכנות ואשר נמשך כחודש וחצי. בהצלחה, שני
סגור