פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
לירון | 21:42  10/06/10
מסיבות אישיות אני מאד רוצה ללמוד בירושלים. ביררתי לגבי המכללה להנדסה ירושלים ושמעתי שהם בסדר אבל דרך אגב גם שמעתי שאפשר ללמוד באוניברסיטה העברית. קיבלתי את זה מחבר: http://www.youtube.com/watch?v=id9b5I8e9gQ מישהו מכיר את התוכניות של האוניברסיטה בהנדסת מחשבים? האם לא עדיף ללמוד באוניברסיטה מאשר במכללה?
שמיר שני | 08:50  13/06/10
לירון בוקר טוב, אכן באוניברסיטה העברית קיימת תוכנית אחת ללימודי הנדסה והיה הנדסת מחשבים (יכולה להיות משולבת גם עם פיזיקה). כמובן שלכל תוכנית/מוסד ישנם יתרונות וחסרונות ועל כן לדעתי כדאי לך להגיע להתרשם גם מהאונ' העברית מהתוכנית שמעניינת אותך וגם מתוכניות הלימוד בהנדסה אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים. כמובן שקיים הבדל גם בתוכנית עצמה בין הנדסת מחשבים להנדסת תוכנה/אלקטרוניקה הנלמדים אצלנו והשאלה גם למה אתה יותר נוטה. נשמח כמובן לקשר אותך גם עם סטודנט/בוגר מן התחומים שלנו על מנת שתוכל להתרשם ממקור ראשון על הלימודים ועל העבודה בתעשייה לאחר מכן. בהצלחה, שני
סגור