פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
דור | 09:41  18/05/10
שלום שני, אני מתלבט בין הנדסת חשמל, הנדסת מחשבים ומדעי המחשב. למעשה אני לא יודע מה הכיוון שמתאים לי יותר- החומרה או התוכנה. גם לגבי אופי העבודה - לא ברור לי מה אופי העבודה בתוכנה\חומרה, מה יתאים לי יותר , ולכן איני יודע באיזה תחום לבחור. .חשבתי על הנדסת מחשבים שזה שילוב של הדברים, ובהמשך אוכל לבחור במה לעסוק, הנדסת מחשבים ההתעסקות היא יותר בחומרה או בתכנה? איך אוכל לדעת באיזה תחום לבחור? תודה!
שמיר שני | 10:56  23/05/10
דור שלום, אכן הנדסת מחשבים הינה שילוב של חומרה ותוכנה מאחר ולומדים קורסי יסוד באלקטרוניקה וכן שפות תכנות ואת הבסיס לתכנת. על מנת לקבל החלטה מה יותר מדבר אליך ומושך אותך הייתי מנסה לתאם פגישות ייעוץ במוסדות הלימוד הרלוונטיים מבחינתך על מנת להתרשם יותר מה לומדים בכל תחום וכן הייתי מדברת גם עם בוגרים מתחומים אלו על מנת לשמוע מהם היכן ובמה הם מתעסקים כיום. כך תוכל בעיני להתרשם בצורה הטובה ביותר מה עושים בפועל עם סיום הלימודים ולאן אתה נוטה יותר. אתה מוזמן מאוד ליצור עימנו קשר טלפוני ונתאם לך פגישות ייעוץ וכן קישור לבוגרים 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
רון | 11:10  15/07/10
אני גם בהתלבטויות דומות.. רציתי לדעת אם אני נחשב הנדסאי אם אני מסיים הנדסת מחשבים? כי זה לא בדיוק, אבל בערך ( בים בם בום )... תודה רבה.
סגור