פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אסי | 23:46  27/04/10
אני מועניין ללמוד הנדסת מכונות,אך אני מתלבט מאוד איפה. קיבלתי בפסיכומטרי 650 ולאונברסיטת ת"א זה לא מספיק גבוה. לכן אני מאוד מתלבט אם להתחיל ללמוד שנה הבאה במכללה או לחכות שנה לשפר בגרויות וללמוד באונברסיטה. עד כמה בסוף שיש לך תואר ביד זה משנה אם הוא ממכללה או אונברסיטה? איזה מכללה לדעתך נחשבת היום אצל חברות כטובה-מקום שחברות יגידו,"משם אני רוצה את העובדים שלי". תודה.
שמיר שני | 13:43  28/04/10
אסי שלום, השאלה האם ללמוד במכללה או באוניברסיטה הינה שאלה עתיקת יומין... מניסיוני ומהיכרותי את התחום אני רואה כי אם בעבר מקומות עבודה ייחסו חשיבות לאוניברסיטה/מכלל, כיום מרבית שוק העבודה מתמקד בממוצע הציונים שלך וכן במוסד הספציפי שבו למדת ופחות בסוגיה האם זו אוניברסיטה או מכללה. כלומר, הישגים אישיים חשובים וכן גם מוסד אקדמי שיש לו קשרים טובים עם התעשייה וכן שהוא בעל רמה אקדמית גבוהה, שבוגרים שלו התשלבו בתפקידי מפתח בשוק ושיכולים לגייס עוד בוגרים מאותו מוסד וכו'. לדעתי כדאי לך לברר באילו מוסדות נוספים מלבד אונ' תל אביב נלמד התחום ולקבוע פגישת ייעוץ פרטנית עם המוסד וכך להתרשם ממנו יותר, מהקשר שלו עם התעשייה וכו'. חשוב לי לציין בהקשר זה, כי גם במכללה האקדמית להנדסה בירושלים צפוי להיפתח המסלול להנדסת מכונות עם התמחות במיקרו-מערכות לאוקטובר הקרוב (ממש בתקופה הקרובה) ועל כן אם מעניין אותך נשמח שתיצור עימנו קשר טלפוני על מנת להעניק לך את מירב האינפורמציה 02-6588000 שלוחה 1 . בהצלחה, שני
סגור