פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
יעל | 17:06  23/04/10
שלום! נרשמתי ללימודים להנדסה ביו רפואית בטכניון, אך יש לי עדיין כמה התלבטויות... דבר ראשון, לא לגמרי ברור במה בסופו של דבר עוסקים במקצוע זה - הבנתי שזה מעין "גשר" בין ועלם הרפואה להנדסה, אך מה החלק של המהנדס הרפואי בעבודה? ודבר שני, שמעתי דעות שבשוק העבודה יעדיפו מישהו שלמד את הנושא הספיציפי הנדרש להם, ולא יקחו את המהנדס הרפואי שלמד קצת מכל דבר...מישהו יודע מה המצב? ואם זה נכון, אילו מקצועות אפשר ללמוד כדי להגיע לאותם תפקידים? נראה לי שאני נמשכת יותר לתחום של איברים מלאכותיים או שימוש במצלמות ממוזערות לצרכי רפואה וכד'.. אשמח אם מישהו יוכל לייעץ...תודה!
שמיר שני | 08:44  25/04/10
יעל שלום, אכן תחום ההנדסה הביו רפואית הוא תחום רחב למדי המכיל מספר נושאים הנלמדים כך שעם סיום התואר ניתן לעבוד במגוון רחב של חברות/תעשיות. מניסיוני מאוד תלוי באיזו תעשייה את משתלבת בסופו של דבר ותחום האיברים המלאכותיים וכו' הוא תחום המעסיק מהנדסים רפואיים. הייתי ממליצה לך על מנת להתרשם מקרוב במה עוקים מהנדסים רפואיים לשוחח עם בוגרים של המחלקה ולשאול אותם על הרשמים שלהם וכיצד הם חוו את התואר אז והיום כשהם בשוק העבודה. בהצלחה, שני
ומה בדיוק תפקידו של המהנדס הרפואי? והאם יש ביקוש למקצוע? זה נכון שיש העדפה למהנדסים שהתמקצעו בתחום אחד ופחות למהנדסים רפואיים שלמדו מגוון תחומים? שאלה נוספת - האם בדר"כ יש הרבה בנות בפקולטה הנ"ל או שהן בודדות? תודה.
סגור