פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אורן | 11:33  07/04/10
שלום רב, לאחר שיטוט באחריון של הפורום, לא הצלחתי למצוא תשובה, במה אפשר לעבוד ב"הנדסת תעשייה וניהול"? והכוונה שלי בתאכלס מה אפשר לעשות נניח "להיות מנהל של מחסן של חלקיקי מחשב" וכ'ו וכ'ו וכ'ו........ אני אשמח לקבל תשובה הכי פשוטה והכי עממית, כי בכל אתר רשום משהו אחר, אין לי מושג מה זה ERP /מערכות מידע, אשמח לקבל פירוט בצורה הכי עממית.
שמיר שני | 11:54  07/04/10
אורן שלום, מהנדס תעשייה וניהול זהו מהנדס שמשתלב במגוון מאוד רחב של ארגונים (החל מבנקים, מפעלי תעשייה, היי-טק וכל חברה בינונית ומעלה) ואחראי על ייעול וניהול תהליכים. כלומר, בכל חברה (גם בחברה כמו "אגד" או בגן חיות למשל) ישנם תהליכים ארגוניים שצריכים להתבצע - נניח שינוע של מכונות או ייצור של מוצרים או פיתוח של מערכת מחשובית ואת אותו תהליך צריך לנהל, לבקר שהתהליך מתקדם כמו שצריך, לשפר את התהליך וכו'. כלומר מדובר בתפעול נכון ויעל של תהליכים שקורים בארגונים. לכל זאת אחראי מהנדס תעשייה וניהול. יהיו מהנדסי תעשייה וניהול שישתלבו בפן היותר "מחשובי" - כלומר יתעסקו עם מערכות מחשוביות כגון אלו שציינת בשאלתך על מנת לנהל מידע ויהיו כאלו שישתלבו בפן היותר "אנושי" - כלומר ניהול צוותי עובדים וכדומה. כדי לשמוע על תוכנית הלימודים וכן על ההתמחויות השונות המוצעות אצלנו במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, נשמח שתיצור עימנו קשר טלפוני 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
סגור