פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
לילו | 14:17  03/11/09
היי, אני מתכננת להתחיל ללמוד באוקטובר 2010, מקצוע ההנדסה הביו-רפואית הינו המקצוע היחיד שמעניין אותי אבל שמעתי דעות חלוקות לגבי עבודה בתום התואר. יש שאומרים שמהנדסים מסוג זה נחטפים, ויש כאלה שאומרים שההנדסה הזאת לא ברורה, וכאילו מכילה בתוכה קצת מכל דבר, שלא מספיק כדי להתמקצע. מה ידוע לכם?
גיל | 20:59  12/12/09
היי לילו, בתור בוגר אני ממליץ לך לא ללכת על זה. תחשבי מה בדיוק מעניין אותך ובמה את רוצה לעסוק בחייך ותראי שיש דרכים אחרות (תארים אחרים) שיכולים לקדם אותך לשם. התואר הזה הוא בעייתי, לצערי, מהסיבה שהוא פשוט תערובת של כל מיני קורסים בכל מיני תחומים ללא העמקה בנושא ספציפי וגם מהסיבה שהוא חדש יחסית בשוק ולא תמיד יודעים איך "לאכול" אותו. אני ממליץ לך לחפש במודעות דרושים ולהתרשם בעצמך. רוב המודעות הן לאנשים עם נסיון רב בתעשייה ועם תואר מתקדם. אם את בכל זאת לא משתכנעת, את יכולה להתחיל במסלול להנדסה ביורפואית ולאחר השנה הראשונה או השניה לעבור למסלול אחר שתבחרי, במידה שתחליטי שהלימודים לא מתאימים לך (בהנחה שיהיו לך ציונים מתאימים). בכל אופן-שיהיה לך המון בהצלחה.
סגור