פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אלון | 10:06  23/09/09
שאלה אני אוהב ביולוגיה אבל אני לא רוצה הוראה ומחפש תחום שאוכל גם להסתדר כלכלית,גם להתקדם ואף אולי גם להנות בו. חשבתי שהנדסת ביוטכנולוגיה זה רעיון טוב אבל ראיתי את תוכנית הלימודים של שנת א במכללת ספיר (מה לעשות, פסיכומטרי לא משהו) וזה המון מתמטיקה ותכנות,או יותר נכון,רק מתמטיקה ותכנות. עכשיו השאלה היא, האם לא הבנתי נכון את התחום, עד כמה באמת אני אתעסק בביולוגיה,תרופות וכדומה , או שעיקר התחום הוא מתמטי וחישובי מהיותו הנדסה. תודה על העזרה ועל הפורום אלון המבולבל
מנהלת הפורום | 12:26  24/09/09
לימודי הנדסת ביוטכנולוגיה, כמו כל לימודי ההנדסה, אכן כוללים הרבה מתימטיקה, וכן פיסיקה. בלימודי ביוטכנולוגיה לומדים גם לא מעט כימיה. לימודים אלה נועדו על מנת לתת בידי המהנדס כלים טובים להתמודד עם מטלות התעסוקה וכן המחקר במידה ויבחר בכך. במסגרת לימודי הנדסת ביוטכנולוגיה קיימים מסלולים שונים, הכוללים גם עיסוק בתחומים השונים של הביולוגיה. הרבה תלוי גם במסלול התעסוקתי שתבחר אחר כך. תחומים כמו פרמצבטיקה, סביבה, גנטיקה וכדומה קרובים מאד לתחומי הביולוגיה, כך שאם תיקח לימודי הנדסת ביוטכנולוגיה במסלולים אלו ודומים להם, תוכל בהחלט במסגרת העבודה שלך בעתיד לעסוק בתחומים שיש להם נגיעה ישירה לביולוגיה.
סגור