פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
גלעד | 08:14  06/09/09
נכון יש הנדסי מדעי המחשב ? ויש מהנדס מדעי המחשב ? ויש גם תואר ראשון שני או איך זה הולך בדיוק?? למה אני לא כולכך מבין בעניין ........ ואיך זה הולך אני צריך ללמוד להיות מהנדס ואז אחרי זה יש לי אפשרות לתאור ראשון שני ..? או שמהנדס זה הכי גבוה ? ועם אני לומד מדעי המחשב כמה שעות לימוד זה יוצא ביום ? וכמה פעמים בשבוע זה יוצא ? סתם כי אני חושב לשלב תלימודים ועבודה ביחד ..
מנהלת הפורום | 12:35  24/09/09
הנדסאי ומהנדס זה שני דברים שונים מאד. הנדסאי בסופו של דבר עובד כטכנאי מוסמך עם דיפלומה. מהנדס זה תואר ראשון B.Sc. (בוגר במדעים) עם תעודת מהנדס, מה שמאפשר לו (או לה, כמובן) לעמוד בראש פרויקטים, לפתח פרויקטים, ולהתקדם מבחינה תעסוקתית לדרגים בכירים. לימודי מחשב לתואר ראשון (לא לתואר מהנדס) מאפשר עבודה בחברות מחשבים/הייטק/מחקר, אך כחבר צוות, לא כראש הצוות. לימודי מהנדס מאפשרים כמובן המשך לתואר שני. כדאי שתיקח בחשבון שלימודי הנדסה הם לימודים מאד אינטנסיביים לפחות בשנתיים-שלוש הראשונות, ושילוב של לימודים ועבודה איננו פשוט במסגרת הזו. מאידך – יכולות התעסוקה וההכנסה לאחר מכן רבות ומגוונות. הרבה מאד תלוי באיזה מסלול הנדסה תבחר, ובאיזה מוסד לימודי תבחר. אך באופן כללי, הלימודים מתפרשים על פני מרבית ימי השבוע, לא מעט שעות מדי יום בלימודי ההנדסה.
שיר | 13:50  21/02/10
קודם כל אני לא שמעתי על הנדסאי מדעי המחשב, יש הנדסאי תוכנה אבל זה שונה לגמרי. לגבי תואר שני, אני מציעה לך לא להתעסק בזה עדיין, קודם כל תראה שאתה מסיים תואר במדעי המחשב אחר כך תחשוב על תואר שני. ולגבי השעות לימוד, זה מאוד תלוי במכללה או באוניברסיטה שבה אתה לומד, יש מקומות שבהם זה לוח זמנים מאוד עמוס ויש מקומות שלא כל כך.
סגור