פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אבישר | 03:22  09/07/09
שלום רב,אני בן 26 ואני מתחיל בסוף החודש מכינה אינטנסבית במתמטיקה ופיזיקה במכללת אפקה כתנאי קבלה ללימודי מהנדס חשמל ואלקטרוניקה ורציתי לדעת האם אני יכול להכין את עצמי למכינה בצורה כלשהי כגון להתחיל לעבור על איזה חומר לימודי מסויים וכד' או שאין משהו ספציפי? חשוב לי לציין שאם אני לא מסיי את המכינה בציון 80 אני לא אוכל להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב,בתודה מראש.
מנהלת הפורום | 10:53  09/07/09
מכינה – כשמה כן היא, מכינה את המועמדים ללימודים אקדמיים. למכינה מגיעים אנשים מכל רמות הלימודים, רמות הציונים והגילאים. רבים מהם סיימו תיכון לא מעט שנים לפני שהם מגיעים ללמוד במכללה. על כן – השלבים הראשונים בלימודים במכינה מיועדים להביא את כל המשתתפים לרמה אחידה של ידע, למרות הפערים הגדולים בין התלמידים. אני חושבת שאין לך מה לחשוש מבחינת הכנה לקראת המכינה. בהחלט מומלץ לנסות לחזור קצת על החומר מהתיכון במידה ובכלל שמרת אותו, וזה בעיקר על מנת לתרגל את המוח לקראת לימודים. סוד ההצלחה הוא בהתמדה, בכוח הרצון ובמוכנות להשקיע את הזמן ותשומת הלב ללימודים במכינה. כל הנ"ל יאפשר לך לעבור בהצלחה את המבחנים ולהתקבל ללימודי ההנדסה. בהצלחה !
אבישר | 19:12  09/07/09
רב תודות לך.
סגור