פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
היני מתלבט בין תעשיה וניהול לבין מכונות. הייתי רוצה פרטים לגבי אפשרויות קידום בשניהם? ביקוש בשוק? תנאי שכר? תודה מראש רובי
בחירה בין מסלולים שונים של הנדסה צריכה להיעשות על פי הנטיה האישית של כל אחד באופן אישי. הנדסת תעשיה וניהול והנדסת מכונות הם שני תחומים שונים מאד זה מזה מבחינת תחומי העיסוק והנושאים בהם מטפלים. בקישור המצורף תוכל למצוא תוצאות סקר שנערכו בקרב מסיימי לימודי הנדסה, ותוכל אולי לשאוב ממנו תשובות. תשובות לשאלות אלו שהעלית ואחרות תוכל לקבל במסגרת ימים פתוחים שמקיימות כל המכללות והאוניברסיטאות לקראת תחילת שנת הלימודים, תוכל לברר באינטרנט לגבי כל מכללה ואוניברסיטה מה מועדי הימים הפתוחים שלהם. אצלנו במכללת אורט בראודה יתקיים היום הפתוח הקרוב בתאריך 10 בספטמבר 2009.
עדי | 12:51  21/07/09
כי כל התחום כולו מאוד מרתק אותי . אני באופן אישי בן אדם יותר טכני , אני מאוד אוהב את ההתעסקות בידיים וזה מאוד מרגיע אותי ועושה לי.. האם זה אומר שאני אצליח יותר בהנדסת מכונות? למה יש יותר ביקוש בשוק העבודה? והאם יש הבדל בזמני הלימודים?
שיר | 13:15  21/02/10
אני חושבת שבשניהם יש המון ביקוש היום בשוק, מהבחינה הזאת אין לך מה לדאוג. אני במקומך הייתי חושבת על איפה אני רואה את עצמי בעוד כמה שנים? למה אני מתחברת יותר?
סגור