פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
רוצים למכור לידים או לקנות לידים? אתם מוזמנים להיכנס אלינו לאתר (1) רוצים למכור לידים - אם יש לכם לידים שאתם רוצים למכור ולהרוויח מהם כסף אתם מוזמנים לשלוח לנו הודעה או פה או בצור קשר באתר שלנו internet global world ואנחנו נמכור לכם את הלידים לקונים שרוצים לקנות אותם. (2) רוצים לקנות לידים - אם אתם צריכים לקנות לידים בכל תחום שהוא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או פה או באתר שלנו, אנחנו עובדים עם מאות חברות של פרסום, שיווק, קידום, קידום בפייסבוק, רשתות חברתיות, קידום בגוגל, קידום ממומן, קידום אורגני ועוד, ויש להם לידים איכותיים בכל התחומים שיש, אז אם אם אתם מחפשים לידים בכל תחום שהוא צרו איתנו קשר באתר שלנו internet global world ואנחנו נביא לכם את הלידים הכי חמים והכי טובים. האתר שלנו - http://internetglobalworld.com/ internetglobalworld@walla.co.il
סגור