פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום רב, אני מעוניין ללמוד תואר ראשון, ומשך את תשומת ליבי כל הנושא של מערכות מידע. ברצוני לשאול 2 שאלות: 1. בחלק מן המכללות ראיתי כי יש מכללות ששם התואר שלהן הוא "תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע/ טכנולוגיות עסקיות" ויש מכללות שמציגות את התואר כ"תואר ראשון בניהול טכנולוגיות מידע/ תואר רשאון במערכות מידע". האם יש הבדל בין תארים שמציגים את מערכות המידע כהתמחות? האם ההתמחות שבאה מתחת לשם התואר "מנהל עסקים" נחשבות יותר לתחום הניהול מאשר למערכות המידע או שהכל אותו דבר? 2. מה אתם אומרים על תואר ראשון בניהול טכנולוגיות מידע במככלה האקדמית לישראל ברמת גן? מישהו שמע על המקום הזה? יש המלצות? תודה רבה!
הכי טוב ללמוד תואר ראשון (BA) בניהול מערכות מידע. ויש בזה עבודה תאנין לי. אני יודע כי אני למדתי את המקצוע הזה המכללה האקדמית לישראל ברמת גן. ממליץ גם לך.
אני בדיוק מתלבט איפה ללמוד את התואר, אור יהודה (בית ספר דן) או ברמת גן. אבל הבנתי שאף אחד מהם לא הוציא בוגרים עדיין, הפקולטות נפתחו רק לפני 2 שנים...
סגור