פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
היי חברים , אני רוצה ללמוד מערכות מידע ניהוליות.. הבנתי שהמקום הכי טוב זה עמק יזראל.(אני גרה בחיפה) אשמח אם מישהו יפרט לי יותר מידע על התואר ,הלימודים ועל המקום .. תודה רבה ובהצלחה לכולם! :)
שרון מרכז אקדמי דן | 07:22  05/09/12
שלום, מרכז אקדמי דן מציע תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות במתכונת של לימודי ערב כך שגם אם את גרה בצפון אך רוצה להתמקצע בתחום ולקבל תואר ראשון איכותי, תוכלי להשתלב בלימודים. מרכז אקדמי דן ממוקם בפתח תקווה וב-7.9 יש יום פתוח להתרשמותך
שרון מרכז אקדמי דן | 07:24  05/09/12
ומחה למערכות מידע צריך לדעת לנתח את דרישות המידע של הארגון והתהליכים העסקיים בו ובאמצעותם להגדיר אפיון ותיכון של מערכות מידע שיתאימו לצרכי הארגון. תהליכים אלה הם היום מורכבים ומסובכים הרבה יותר מבעבר והם צריכים להתייחס למגוון דרישות וצרכים של ארגון. בוגרי התוכנית לתואר ראשון B.A. במערכות מידע ניהוליות יהיו בקיאים בתחומי מערכות המידע ה"מסורתיים" בד בבד עם נושאים הנוגעים למערכות אינטרנטיות ואינטראקטיביות המשרתות משתמשים בפריסה גלובלית. בוגרי התוכנית יוכשרו להיות מומחים באפיון, פיתוח והטמעה של מערכות מידע, באמצעות הקניית מושגי היסוד של מקצועות הניהול ומתן כלים מקצועיים להתמודדות עם האתגרים של הפעלה בארגון של מערכות מידע ניהוליות. תוכנית הלימודים במערכות מידע ניהוליות מתקיימת במתכונת לימודי ערב שני ערבים בשבוע ויום שישי.
סגור