פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
איפה ניתן למצוא חומר קריאה על הנושא ? אני מבין שזה משתלב בלימודי מינהל עסקים אבל מהו תוכן הלימודים במחינת קורסים ? מלמדים את זה בעוד מקומות חוץ מהמכללה למינהל כמו הבינתחומי ?
ספי שלום, תחום הטכנולוגיות העסקיות נמצא על התפר בין לימודי הניהול לבין לימודי הטכנולוגיה. הלימודים באקדמיה משלבים את שניהם במוסדות בהם מציעים תואר בניהול בשילוב עם התמחות בטכנולוגיות מידע/מערכות מידע. מלבד במסלול האקדמי של המכללה למינהל, תכניות כאילו מוצעות בחלק מן המחלקות לניהול באוניברסיטאות המציעות תכניות במערכות מידע, בבתי ספר להנדסה בתכניות תעשייה וניהול המציעות תכנית במערכות מידע ובבתי ספר לניהול במכללות השונות: המרכז הבניתחומי, מכללת תל אביב ומכללת רופין המציעות התמחויות דומות. הלימודים של טכנולוגיות עסקיות כוללים את כל הבסיס בתחומים של ניהול (חשבונאות, שיווק, מימון וניהול משאבי אנוש) יחד עם הוראת בתחום טכנולוגיה (החל מקורסי תכנות, ניתוח מערכות ומסדי נתונים וכלה בבינה עסקית (BI) כריית נתונים ומערכות ERP. באשר לבקשתך ללמוד יותר על תחום של טכנולוגיות מידע אפנה אותך לקישור http://www.wikit.co.il במאגר ידע זה תחום להכיר וללמוד קצת יותר על תחומי הלימוד במערכות מידע: BI, ניהול ידע (KM), מערכות ERP, מסחר אלקטרוני, ניהול מסדי נתונים, ניתוח מערכות וכלי פיתוח תוכנה. בהצלחה, עמית מאיר
סגור