פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום אני מעוניין להתחיל ללמוד באקדמית אור יהודה לתואר במנהל עסקים אבל אני מתלבט בין כל ההתמחויות.האם משהו לומד שם ויכול לעזור לי להגיד לי מה השוק דורש. כרגע אני עובד בתחום המחשבים וחשבתי לעשות תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע.משהו יכול להסביר לי על התואר ? ועוד שאלה קטנה מה ההבדלים בן אקדמית קרית אונו לאקדמית אור יהודה?
שלום רב, לימודי מערכות מידע אמורה להכשיר את הבוגרים להפוךל אנשי מקצוע בעלי הבנה בין תחומית בניצול הטכנולוגיה לשיפור תפקודו של הארגון. המסלול מאפשר לסטודנטים היכרות עם כלי עבודה החיוניים לעסקים רבים. המסלול משלב ידע מעמיק בתחום המחשבים וטכנולוגיית המידע, לצד הבנה באינטגרציה של התחום במנהל עסקים. לימודי המסלול נועדו להקנות כלים לניצול המשאבים האנושיים והטכנולוגיים בארגון. תוכנית הלימודים מתמקדת הן בפן הארגוני והאנושי והן בפן הטכנולוגי של של ניהול המידע ואופן השימוש בו. הבוגרים יוכלו לאייש תפקידי מפתח בארגונים בתחום ניתוח, אפיון ופיתוח מערכות מידע. בשנים האחרונות הביקוש התעסוקתי לבוגרים בעלי הכשרה טכנולוגית בתחום מערכות המידע הינו בעליה, היות והתחום דינמי ומתפתח. לגבי שאלתך האחרונה על ההבדלים בין מוסדות הלימוד לא אוכל להתייחס בהרחבה מחוסר היכרות עם המסלולים הספציפיים, אך חשוב שתוודא כי לשני המסלולים במוסדות הללו יש הכרה של המועצה להשכלה גבוהה. בהצלחה, עמית מאיר
סגור