פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
רינת | 15:26  22/07/10
רוצה לדעת האם לרואה חשבון המבקש להתמחות במערכות מידע: האם עדיף ללמוד תואר שני עם התמחות של מערכות מידע או עדיף ללמוד לימודי תעודה של הטכניון ללא תואר שני? (כמובן כל זה כדי לחסוך בזמן לימודים שאין לי.)
רינת שלום, ראשית, לא ציינת אבל אני מניח שהתכוונת ללימודי MBA שבמסגרתם תתמחי במערכות מידע. לדעתי, התשובה לשאלתך טמונה ברצונות התעסוקתיים שלך. אם את שואפת להתקדם לתפקידי ניהול, הרי שהתמחות במערכות מידע במסגרת תואר שני היא הכרחית. אם את מעוניינת דווקא להתעמק בתחומים של ביקורת מערכות מידע ממוחשבות, ביקורת חקירתית, ולעסוק בפרויקטים של ייעוץ והטמעה של מערכות ERP ואחרות, הרי שלימודי תעודה של הטכניון בתחום של טכנולוגיות מידע עשויים להספיק. מומלץ לוודא כי הלימודים הללו כוללים תכנים עדכניים ודורשים מהסטודנט התנסויות מעשיות במהלך לימודיו. בהצלחה, עמית מאיר
סגור