פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
האם משהו למד / לומד שם ויכול לספר לי על התואר והאם יש לו יתרון על פני תארים אחרים?<
אני לומדת שם ניהול טכנולוגיה לתואר שני.. ניהול טכנולוגיה ברמת העיקרון, מכשיר לתפקידי ניהול ומקצועות טכנולוגיים בחברות עתירות ידע וטכנולוגיות חדשניות, בניגוד למנהל עסקים שמכשיר לתפקידי ניהול כלליים או הנדסה תעשייה וניהול שמכשיר לניהול מערכות מידע ברמת הייצור והתפעול . מדובר בתואר ראשון עם אפשרות לתואר שני בתחום.. יש עוד משהו שמעניין אותך?
לימור | 13:55  13/10/10
היי מיטל אשמח לקבל ממך מידע נוסף על התואר, מדובר על תואר ראשון או שני ? תודה
המכון הטכנולוגי-HIT | 10:51  20/06/10
אריאל שלום, מדבריך עולה כי אתה מתענין בתואר ראשון B.Sc בניהול טכנולוגיה. המיוחד בתואר זה הוא עצם היווצרותו ממהלכי ודרישות השוק. עם הקידמה הטכנולוגית המואצת, בתעשיות ההיטק יש דרישה הולכת וגדלה למקצועות ניהול המשלבים בסיס טכנולוגי, כדי לאפשר למנהלים ולמהנדסים יכולת לתקשר. תוכנית הלימודים נבנתה כדי לתת מענה לצורך זה. המכון הטכנולוגי הינו המוסד האקדמי היחיד בישראל המעניק תואר ראשון בניהול טכנולוגיה. הלימודים מתמקדים בצרכים המיוחדים של התעשייה הישראלית ובמיוחד בתעשייות עתירות ידע (היי-טק). התוכנית מעניקה כלים לניהול טכנולוגיות חדשניות, בראייה מערכתית תוך שליטה בשפת המדע, ההנדסה ובכלים ניהוליים מגוונים. בוגרי התכנית משתלבים בדרגות הניהול השונות בחברות עתירות ידע וטכנולוגיה ועוסקים בניהול פרויקטים, ניהול מערכות מידע, ניהול התפעול, ניהול משאבי אנוש, שיווק, תכנון ובקרה, אבטחת איכות וכספים. כדי להקל על סטודנטים המעוניינים לשלב בין לימודים לעבודה, אנו מציעים מסלול לימודים גמיש. כמו כן, המכון שם דגש על ליווי הסטודנט ותמיכה בו במהלך לימודיו באמצעות מערך הוראה מתקדם. במהלך הלימודים ולקראת סופם, מציע המכון לתלמידיו את שירותי היחידה להכוון תעסוקתי המסייעת להם בניסוח קורות חיים, הכוונה לראיונות, וכן משתף אותם בירידי מעסיקים המתקיימים במכון עם חברות ההיטק המובילות. לסיכום אני מציעה לך לקבוע פגישת ייעוץ אישית עם יועצת המחלקה, אנא רשום פרטיך בכתובת המייל natalias@hit.ac.il ואנו נשיב בהקדם. בהצלחה, יפעת, נציגת H.I.T, המכון הטכנולוגי חולון http://www.hit.ac.il
סגור