פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
מתעניינת | 11:30  19/04/10
שלום עמית אני עדיין לא כל כך הבנתי מה זה טכ' עסקיות,האם ניתן לפשט את ההסבר? עוד שאלה קטנה איך אני אדע שזה מתאים לי?מה אני אמורה לאהוב?
למתעניינת שלום, טכנולוגיות עסקיות היא שם כולל לכל הכלים ומערכות המידע שבהם משתמשים ארגונים עסקיים בפעילותם השוטפת. התחום נועד למי שחשיבה אנליטית מאתגרת אותו, והוא מעוניין בתפקיד טכנולוגי/ניהולי בעולם העסקי. התחום מתאים למועמדים המעוניינים לעסוק בפיתוח מערכות, ניהול טכנולוגיה או בניתוח נתונים בסביבה עסקית ואינם רוצים ללמוד מדעי המחשב (בשל הדגש המתמטי-תיאורטי) או הנדסת תעשייה וניהול (בכוון של הנדסה וייצור). לימוד התחום כולל היכרות עם כל התיאוריות, כלי הפיתוח והשיטות העדכניות בתחום של מערכות מידע והרלוונטיות לניהול עסקים, תוך דגש על התנסות ויישום פרקטי. במידה ויש לך שאלות נוספות, אשמח לענות. בהצלחה, עמית מאיר
סגור