פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
הפלטפורמות החדשות של טכנולוגיה עסקית, ובפרט האינטרנט והטלפונים החכמים, יוצרים זירה עסקית בעלת חסמי-כניסה נמוכים, זירה המאפשרת הקמת עסקים חדשים במהירות ובהשקעה נמוכה. עם זאת הפלטפורמות האלקטרוניות יוצרות תחרות עזה על תשומת הלב של הלקוחות ועל נכונותם לשלם עבור המוצרים או השירותים החדשים. במחלקה לטכנולוגיות עסקיות שבבית הספר למינהל עסקים מאפשרים לסטודנטים כבר במהלך לימודיהם לתואר ראשון לפתח את החשיבה העסקית היזמית ולממש אותה בקורס באמצעות אתרי-אינטרנט ויישומים סלולריים. הקורס שיוצע לסטודנטים החל מסימסטר ב', תש"ע ינוהל כפרויקט של ייזום עסק ובניית אב-טיפוס טכנולוגי. כל קבוצה של סטודנטים, תציע עסק חדש, תבנה ותנמק את האסטרטגיה העסקית שלו ותבחן את הסביבה העסקית האינטרנטית והסלולרית בה יפעל העסק. במקביל, כל קבוצה תבנה אב טיפוס של הנוכחות האינטרנטית של העסק ואב טיפוס של יישום סלולרי עיקרי. הקורס הינו ניהולי בעיקרו ולא טכני, הכלים שילמדו הינם ידידותיים למשתמש וקלים ומטרתם להדגים באמצעות התנסות את האפשרויות והאתגרים בבניית עסקים בסביבת האינטרנט והסלולר.
סגור