פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
מרגנית | 08:24  29/11/09
שלום רב... אני לומדת תעשייה שיווק וניהול במכללה למנהל שנה ראשונה.שנה הבאה יש לנו אפשרות לבחור בין מערכות מידע לבין שיווק.הבעיה היא שאין לי מושג במה לבחור..שניהם מעניינים אבל אין לי מושג מה הביקוש היום ומה צריך כדי ללמוד כל דבר(איזו חשיבה) אשמח לשמוע דעה
מרגנית שלום, אינני איש שיווק ולכן לא אוכל להאיר בפניך את תחום זה. יחד עם זאת אוכל להמליץ בפניך לפנות ללימודי טכנולוגיות עסקיות, שכן הלימודים בתוכנית אינם מצריכים ידע קודם, ולרוב גם לא נדרש ידע אנליטי ומתמטי רחב, כפי שלימודי מדעי המחשב דורשים, ובנוסף תכני הלימוד עדכניים ונדרשים בתעשיה. אם הייתי מגדיר אילו תכונות מומלצות כדאי להגיע ללימודי טכנולוגיות עסקיות, הייתי מציין שתי תכונות עיקריות: רצון ללמוד ונכונות להשקיע. הביקוש בשוק התעסוקה לאקדמאים בעלי הכשרה ניהולית וטכנולוגית קיים תמיד, גם בתקופות בהן המשק היה מצוי במצב פחות טוב, אבל אני יכול להבטיח לך שבאם תתמידי ותשקיעי בלימודיך, יהיה לך קל יותר להשתלב בשוק העבודה בסיום לימודיך. אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. בהצלחה בכל דרך שתבחרי !
סגור