פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום, אני מתלבט אם כדאי לי לעשות תואר שני במערכות מידע או במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע בארה"ב. מישהו יכול להגיד לי מה עדיף עבור תעסוקה בארץ? תודה
דניאל שלום, מהידע והניסיון שלי בתחום המעסיקים במשק הישראלי נוטים לרוב להעדיף מועמדים עם הכשרה ניהולית בעדיפות לתואר שני (MBA). לכן, אם אין לך תכנון מראש להשתלב בתפקיד הדורש תואר שני במערכות מידע, ההמלצה שלי היא לבחור בתואר של מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע שייתן לך את הכלים להשתלב בתפקידים ניהוליים בכירים מחד, ובתפקידים הדורשים ידע והבנה טכנולוגית מאידך. בהצלחה !
סגור