פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
ליאור | 08:18  14/07/09
אני בוגר תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע עם נסיון של שלוש שנים בתחום העבודה. אחרי שלוש שנים בתפקיד אני נמצא בתחושה קצת מפחידה שזה ``לא ממש זה``. האלמנט שחסר לי בין היתר זה להניע אנשים ולעבוד מול אנשים. חשבתי להמשיך ללמוד על מנת להתקדם לתפקידי ניהול, איזה תואר שני מומלץ בתחום הזה?
ליאור שלום, אני מתרשם שהתואר השני שעשוי להתאים לך הוא תואר שני במינהל עסקים (MBA). במסגרת תואר זה תוכל לרכוש מיומנויות ניהול ההכרחיות למי שמבקש להתקדם לתפקידי בכירים יותר בארגון, וכן תוכל להתמחות בתחומי עניין הקרובים לעיסוקך כגון טכנולוגיות עסקיות, ניהול מערכות מידע או ניהול חברות טכנולוגיה. בהצלחה !
סגור