פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
המתדלק | 09:00  05/07/09
שלום רב אני מעוניין לעסוק במקצוע מערכות מידע, לא התיכנות של המערכות מעניין אותי אלא הניהול, ובעיקר הניתוח עצמו. כדי להגיע לניתוח וניהול מערכות מידע איזה מבין התארים הבאים עדיף: הנדסת מערכות מידע (בב``ש או בטכניון) או תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע? ויש תואר באוניברסיטת חיפה ``ניהול מערכות מידע`` שבטח הוא קל יותר מהנדסת תעשייה וניהול\מערכות מידע בטכניון, האם גם ממנו ניתן להגיע לניהול מערכות מידע כמו בהנדסת תעשייה וניהול
שלום לך, כל התארים שמנית כוללים לימודים של ניתוח מערכות במידה ורמה דומה. אולם מכיוון שהאוריינטציה שלך היא בעיקרה ניהולית, אינני רואה מדוע עליך לפנות ללימודי הנדסה, שהם בדרך כלל ארוכים ומורכבים יותר. תואר בטכנולוגיות עסקיות /בניהול מערכות מידע מכשיר אותך מקצועית בין היתר לאפיין ולנתח מערכות מידע, ומקנה לך מיומנות ניהול הדרושה לך לתפקידי ניהול בתחום של מערכות מידע. כל זאת ברמת לימודים סבירה ובפרק זמן ממוצע של שלוש שנים. בהצלחה !
סגור