פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שי | 10:13  02/07/09
שלום, אני רוצה ללמוד מנהל עסקים עם התמחות במימון. מוצעים לי מספר התמחויות משניות- מערכות מידע,שיווק, ומשאבי אנוש. האם יש חשיבות להתמחות משנית במקומות העבודה? האם יש משהו שמומלץ בשילוב עם מימון? תודה רבה
שי שלום, הקורסים שאתה לומד במסגרת ההתמחות המשנית אמורים להעניק לך יתרון יחסי על פני בוגרים אחרים הלומדים את ההתמחות הראשית, באמצעות הידע שאתה רוכש ואשר משלים את ההשכלה העיקרית שלך. לפיכך, אני ממליץ לך לשקול בכובד ראש את הבחירה בהתמחות המשנית, משום שלעיתים היא זו שתעניק לך את ההזדמנות להתקדם תעסוקתית או מקצועית. במידה ואינך בוחר בלימודי מערכות מידע כהתמחות ראשית, הייתי נוטה לבחור בה כהתמחות משנית, מכיוון שהממשק שלה עם תחום המימון רב ביותר. כך למשל, רוב המערכות הפיננסיות מנתחות נתונים היסטוריים, כך שנדרש ממך כאיש מימון להבין באיזה אופן פועלים בסיסי הנתונים עליהן מבוססות מערכות אלו. בהצלחה !
סגור